Tjejträff i Lillarp

Jag har övermissbrukat ordet mys i alla dess former; Julmys, mysigt, mys, mysa, myspys, myskväll osv.
Jag börjar nu bli en aningens trött på alla dessa mysord och ska nu bojkotta ordet mys här på bloggen. Ha!

Denna helgen har varit superlugn. I fredags var jag hos Johanna och kollade Idolfinal, somnade i pausen och missade slutet förutom när Jihde ropade ut att Jay vann. Grattisgrattis till din Idolstämpel och bidragande till högen fylld av Idoler som bara väntar på att få blomma ut (få skivkontrakt och bli av med Idolstämpeln) Sen sov jag gott till tolv idag och tränade uppe i Sickinge. Fy fan vad sur jag blir på HJ (hästjäveln, Antons katt heter ju KJ så varför inte ;))! Ibland vill jag bara slå honom i sidan tills han typ fattar. Men det är ju det som är grejen, man måste leka fram alla övningar och vara logisk och ha tålamod. Inget som stämmer särskillt bra in på mig.

Senare i dag åkte jag och tjejerna ut till Nina, hon bor ute i Ingen-mans-land (Lillarp). Det var trevligt.
Alla hade tagit med sig ngt gott att äta tex lussebullar, Rocky Road, American Fudge, vindruvor, glögg, ost etc. Asgott och senare kollade vi på The Holiday, som är så himla go.

Fattar ni hur mycket jag fick anstränga mig att inte skriva mysord nu eller?! :P Skitsvårt!

Nu har jag iaf landat i min säng och ska kolla på avsnitt av Family Guy :) Tills Viktor kommer, då blir det att sova.

Imon är det söndag och det innebär advent och plugg.

a

a

a

a

a

Jag avslutar denna natten med lite kort från onsdagens studentfestligheter. Det var julbord och sen disco. Jag tror nog att i stort sett alla som var nere på discot hade druckit lite för mycket, men självklart hade vi askul och trötta var vi dagen efter. Korten är snodda från FB, Olivia Lund som har tagit dem flesta förutom den på henne själv och Linda för den har jag tagit :D Hoppas det är ok ;)


Olivia:

hahah, självklart var detta okej Anna ! :D Men om jag ska vara ärlig så har jag nog bara tagit en av bilderna, för det var så många andra som använde kameran åt mig ;)

Anna:

Hahaha asbra ju ;) Det är då man får roliga bilder

Kommentera inlägget här: