Robin Hood och Viktor

Ikväll har jag haft en lung kväll. Jag gillar söndagar. Ibland. Speciellt när skolan inte skriker efter en och när man sitter i en soffa nergosad med en bra film, pöpkånn och Viktor. Då vet man att man har en bra söndag :)

Nu när julen är över, för det är den faktiskt oavsett vad ni tror, ser jag ljust på våren. Det börjar redan bli ljusare ute och träningen har börjat dra igång lite smått. Idag har jag varit uppe i sickinge med hästen och mjukstartade lite. Efter det gick jag en långrunda med inslag av lite glädjeskutt (försök till en springrunda).

Imon är det arbete, arbete och lite jobb som väntar mig. Strålfors here I come again! Tur att det finns jämnåriga och roliga personer där annars hade jag gått och dött i en pappersmaskin.

Här kommer lite bilder från familjefotograferingen :) Nu är det bara jag kvar av alla familjemedlemmar kvar. Min syster blev för gammal, hihi!

a


Elin:

Va fina korten blev! :)

Kommentera inlägget här: