Projektarbetsdag

Idag har vi en projketarbetsdag. Det betyder pannkakor och lång sovmorgon. Men vi jobbar ju så klart också! Mycket effektivt, hehe. Efter frukosten gick vi och la oss i soffan och pillade naveln lite. Det var skönt ;)

a

Detta är en bild från vår 18 årsdag! :D Det var tider det.

Jag funderar ofta på det, hur snabbt man har blivit vuxen.
Sedan jag blev 18 har jag; Skaffat körkort, skaffat internetbank, tjänat pengar (som varje sommar plågar jag mig själv på Strålfors), kört runt på småbarn, handlat mat och tagit hand om huset själv ngr dagar, varit inne på krogen, rest själva på en shoppingrunda till Paris, bokat julbord (enligt Manny är det bara gamlingar som gör det) och massa mer som jag inte kommer på nu eller som antagligen inte är så barnvänliga ;) fniss

Nu gör Manny kaffe och skummar lite mjölk. Det är superfint väder och jag ska träna uppe i Sickinge ikväll för Carina. Nu ska hästj'veln få sig en omgång han sent kommer glömma! Mohaha

Kommentera inlägget här: