Mormor & morfar

Idag ska vi till mormor och morfar. Någon av dem fyller år. Jaa, det låter hemskt att jag inte vet vilken av dem det är. Men tro inget annat än att jag älskar dem högt :)

Jag har varit otrolig produktiv nu i ca 50 min. Jag har skrivit klart naturkunskapen, psykologin och jag har även skrivit och kladdat lite i min projektarbetesbok (är det ett ord?). Jag känner att jag är på högvarv idag. Jiiiihiihihihihi

På tal om skolan, har ni sett vårt assnygga skolkort eller? :P

a

Alexander, han som håller skylten "för" var så himla stilig i sin hjältekostym. Jag gillar även starkt att Johanna smälter in i Simons svarta kostym, längst upp till vänster. Själv är man polis, vad annars liksom? När man väl har kläderna hemma kan man väl utnyttja det. Ni kanske inte kommer ihåg det men förra året på Halloween var jag polis :D Det var skitkul! Jag hade batongen och pistolen. Det blev lite panik i mitt huvud när polis kom in på festen dock. Då var jag snabb på att gömma mig. Haha. Good times! Jag gillar även att Viktor är en blå Gandalf.

 

a

Kommentera inlägget här: