Lippsill eller ovanligt känslig?

Jaa, jag gjorde det igen. Jag grät på vår minijulafton. Det var ju så svårt att hålla tillbaka tårarna när man får världens finaste present av min älskade vän Bex. Jag älskar den högt och planerar att inhandla en ram som jag ska hänga upp på väggen.

Igår hade vi fem vår minijul. God och lång middag med dubbelefterrätt och sen utdelning utav gåvor. Senare på kvällen är det tradition att titta på Love Actually, så det gjorde vi. Det var planerat att titta på Ensam hemma 1 och 2 men min dumma dvd tar tydligen inte såna skivor som jag verkligen trodde den gjorde :(

Sen somnade vi, fem glada och nöjda tjejer i mitt vardagsrum. Vi vaknade inte alls av att syster ringer hem och vill komma in! Eller av Beckas snarkande. Och Johanna som inte ligger stilla på den där jäkla madrassen.

Bilder på kvällen igår och andra kvällar kommer senare ikväll. Måste duscha först ;)
Kommentera inlägget här: