Gud vad kallt det är

Det är svinigt kallt i mitt rum. Min rumpa håller på att frysa bort. Och mina fötter. Måste höja elementet, men orkar inte gå upp nu för då fryser jag ännu mer. Får ropa på pappa ;)

Denna dag bjöd på Luciafirande i Mission av esteterna. Killar, ni sjunger så fint. Fick nästan en tår i ögat. Haha
Efter det (efter en annorlunda bilfärd hem, säger bara annorlunda Manny ;)) gick vi lite till i skolan och roade oss. Efter det åkte jag hem och gjorde American Pancakes. Mmmumsigt! Sen somnade jag i soffan. Sen tränade jag. Sen åt jag. Sen pussade jag lite Viktor. Sen ligger jag här nu. Jag älskar att upprepa mig och speciellt gillar jag att berätta om min oerhört tråkiga dag.

Berättade nyss för Becca att jag ska leta efter mitt The Sims 2 så jag kan langa det till henne någon dag. I'm sucha good friend!

Nu ska jag langa lite Islamfakta till min hjärna som går på lågvarv. Vi ställer om oss till vinterlov, han och jag. Vi ska jobba, festa och åka pulka har vi bestämt. Det kommer bli skoj!

God natt!

a

 

Kom ihåg att lyssna på:

The Script - The secret

September - Mikrofonkåt

Rihanna - Complicated

Good love is on the way - John Mayer

As we enter - Damien Marley

Granade - Bruno Mars

 

Kommentera inlägget här: