Drar till Bex

Nu orkar jag inte vara hemma längre, men det är inte orsaken till att jag drar till Bex. Orsaken är att hon ska ha en alldeles utmärkt filmkväll. Så då tar jag upp Lallan på vägen och umgås med alla tjejer till en förhoppningsvis komedi (vägrar se en skräckfilm, jag kan nog inte beskriva hur mycket jag har fått utstå efter Orphan eller hur den nu stavas. Jag ser den där jävla flickan överallt, speciellt en mörk kväll i stallet. Då kan jag inbilla mig att hon står och glor på mig i en vrå. Usch!)

a

Så här snygg kan man se ut om man heter Becka och Laura. Och om ni två skulle ha ngt emot att jag lägger upp denna bild på er så säg snälla till, annars kan ni få en lektion i att berätta kort och vulgärt hur ni inte vill att jag ska sno era bilder av a certain one I know. Troligen något jag kommer få ångra att jag skrev, men herregud. Lyssna och förstå ist.

Lalle:

Vi är heta från alla vinklar ;) it's coool

Kommentera inlägget här: