Det här är jag

Namn: Anna
Smeknamn: Sked-bob ;) nee men jag har inget
Ålder: 18 år


Utseende
Längd: 176cm
Vikt:  tss
Ögonfärg: Bruna och gröna
Skostorlek: Allt från 39 till 41

Vardagligt
Gymnasieprogram: Sunnerbogymnasiet, Samhäll Språk sista året
Gör varje dag: Skolan, pluggar, hästen
Intressen: Träning, umgås med vänner & pojkvän :)

Framtiden
Planer efter gymnasiet: Bli rik som ett troll och bli antagen till Hogwarts
Drömjobb: Ingen aning
Mål i livet: Haha, den har jag aldrig tänkt på innan. Typ vara lycklig, frisk och ekonomiskt oberoende ;)
Boplats: Stockholm, Paris, London, New York, LA ;)

Favorit 
Film: Har alltför många
Musik: John Mayer, Kings of Leon, Bruno Mars, Rihanna, Britney, Håkan Hellström
Maträtt: Allt
Årstid: Vår och sommar
Resmål: Naxos, Grekland.
Godis: Choklad så klart
Färg: Svart

"Tre"
Tre favoritsaker: Datan, ljudanläggningen och "huvudkliaren"
Tre yrken jag skulle kunna tänka mig: Jurist, Projektledare (inom ngt roligt företag då), 
Tre länder jag varit i: Grekland, Spanien, Italien
Tre speciella saker jag gjort: Hoppade 3 meters bungyjump i Spanien när jag var liten, båtluffat i Grekland 4 ggr, spelat in en låt med min goda vän Hanna i en "musikstudio" i Falsterbo :D
Tre underbara låtar: Lilla Lady - Daniel Adams-Ray, Shelley - Håkan Hellström, The Scientist - U2
Tre fantastiska filmer: Hur man blir av med en kille på 10 dgr, Moulin Rouge, Dirty Dancing 2

Övrigt
Det första jag gör på morgonen: Öppnar ögonen
Det sista jag gör innan jag går och lägger mig: Stänger ögonen
En dålig vana: Biter på naglarna
En ovanlig talang: Jag kan gå väldigt snabbt! :D

a

Hästen, Cas Soenderskov, finns alltid i mitt hjärta. Töntigt att säga, men han är en av mina bästa vänner.
Tillsammans ska vi lyckas

a

Vänner ♥ Vad skulle jag göra utan er?

a

Jag gråter ofta, men ofta är det för fina och helt underbara saker. Som julen 2009 med mina vänner

a

Jag är oerhört stark (tror jag iaf) och jag älskar att svettas vid ett träningspass

a

Jag tkr inte om att blir fotograferad när jag är på semester med min familj

a

Jag älskar öl!

a

Jag och min syster Manny. Jag tycker om att pussas

a

Jag älskar att klä ut mig till Gangstakille och ragga upp fjortisar och dansa röven av mig på dansgolvet!

a

Jag gillar shyssta bilar ;)

a

Jag hatar fiskar

a

Jag skrattar ofta, det är kul!

a

Jag älskar sommar, havet och bruna ben

a

Jag älskar att skjuta på folk när dem inte är beredda. (Sorry Johanna)

a

Jag är innerst inne är väldigt kul typ. Jag backar inte för mycket, men ibland kan jag bli riktigt tråkig. Locka ut mig med lite choklad och en puss så följer jag med dig. Jag bjuder ofta på mig själv och skäms inte över det. Jag älskar mitt liv och det borde ni med! :)
AlfGand:

Thx 4 nothing!

Kommentera inlägget här: