Anna idag

Hey! 

Jag är lite ledsen idag. Ska berätta varför denna dagen har sugigt. Vaknade i min säng efter en tjoflängandes natt, var på studenternas julbord och senare stack vi ner på diskot. Super! :D Så jag mådde inte fab så att säga. Men jag lyckades ta mig till skolan. På jympalektionen blir jag stämplad av en klumpig testosteronelefant. Min tå är nu blå och blodsprängd och jag kan inte gå på den. Tack! Jag vet vem du är btw. En annan "incident" som skedde på jympan, vi spelade basket, var att en annan testosteronelefant, långhårig denna gången, kastar sig in i min, knuffar och puffar som bara en sån kan. Det var hemskt! Till slut vände jag mig om att skrek "Vafan!" rakt i ansiktet på honom. Maah! Revenge. Men nej, idioten slår med en knytnäve på bollen för att få loss den ur mitt järngrepp. Men så klart missar han och slår rakt på min arm. Dumma IP elever, klumpiga och dumma.

Grr. Vad arg jag var. Men nu är det bättre :) Nu ska jag ut till Cas och bara mysa ner mig i hans varma päls och lukta in häststanken.

a

Aa juste. Det är Anna idag!!! Två personer kommer ihåg. Och ingen av dem var mina kompisar. :(

Kommentera inlägget här: