Jaa nee eller va?

Jag funderar på om jag ska lägga upp lite bilder. Men seriöst är jag skittrött... och det tar så lååång tid att kopiera alla bilder från min syrras facebook (eftersom den lilla snärtan inte har gett mig ngr bilder så är det väl så jag får göra, eller?! Elin? )

Hehe, men uppdatering blir det. Idag har jag spenderat dagen med Viktor :) Vilken känsla va, att träffa sin kärlek igen efter 16 dagar isär. Min andra kärlek ska jag träffa imon :) UNDERBART ! ! ! Manny min älskling, imon möts vi igen. Mina andra små älsklingar får väl vänta tills efter deras Greklandsemester. Men den som väntar på ngt gott väntar alltid för länge!

Idag var jag även ute hos Linaplutt, ridit Cas med och kan erkänna att jag har skavsår i röven efter en halvtimmes ridning. Snacka om att både jag och hästen har tappat kondis och muskler. Men nu jävlar! Tingsryd meeting i helgen :D Fyfan vad kul
Kommentera inlägget här: