Här ska vara en rubrik

ag har ont i ryggen, men min förkylning börjar avta. Yeeey!

Dem senaste dagarna kan kanske sammanfattas som härliga, roliga, festliga ;), tråkiga och mysiga. Det är ju bara tisdag ännu. Vem vet vad helgen kommer med för bravader. Ska jag hoppa DM? Jag får ju inget svar från klubben :(

Idag börjar mitt markarbete för Tina, imon hoppning. Och min rygg gör ont. Ni kan kanske räkna ut vad den kommer göra på torsdag. Tur att man har en Manny i skolan som knådar lite då och då.

Jag har just skrivit färdig min franska uppsats om Zlatans klubbyte från Barca till Milan. Skitdålig... det är nog för att jag är dålig på franska i allmänhet. Skratta åt mig, stampa på mig men kritisera aldrig min franska!!! Mohaha

Joo för all del! Do it.

a

Min helg var super (Y) :D Tack alla som kom till min och Mannys överraskningsfest! Ni gjorde den verkligen hur rolig som helst. Men hur jag än gillar att ha fest själv så måste jag säga att gå på andras fester är snäppet bättre.

 

Min helg ♥ muma
Kommentera inlägget här: