Sova

Att komma hem till Ljungby var faktiskt lite värre än jag trodde. Inte nog med alla timmar jag var tvungen att sova igen. Jag var tvungen att packa upp, jag hatar att packa upp! Älskar att packa dock. Det är roooligt!
Nu, idag, har jag sovit (massa, jag och Viktor slocknade direkt efter skolan), städat mitt rum och packat upp. Fikade med min syster nyss. Planerar lite inför sommaren gör jag heeela tiden för mig själv.

Jag är så otroligt slapp idag, vad har hänt? Jag har sovit fyra timmar nu på eftermiddagen, jag har gjort min läxa och ska snart ut till hästen. Jag och Plutt ska upp till donken senare. Kanske drar med oss någon kul människa. Imon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske fest eller hemmamys? Tävling på söndag så jag känner verkligen för att hitta på något kul imon.

Jag väntar på att Manny ska lägga upp alla sina bilder från Sthlm, dem är så otroligt fina! :D Och mina kommer senare.

a

Snacka att man känner sig som en småstadsinvånare när man

kom upp till storstaden :( Men en vacker dag bor vi där!



Kommentera inlägget här: