Söndag den heliga

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har haft fullt upp att ha en underbar helg ♥ Idag gick jag upp klockan fem, ut i stallet och lasta hästen&Lina till Vaggeryd. Skitdålig tävling och mitt humör sjönk till botten. KoDrarm hem och fann min älskling i min säng, la mig en stund och blev genast på mkt bättre humör. Stack ner till Manny och inväntade Laura och Bex. Och där kom den i den där stora Volvon, röd stadsjeep. Skitgrym bil, den älskar vi. Dunkadunka hela vägen upp till donken sen satt vi och åt på djurkyrkogården. Liten tripp i stan och skrämma mina päron. Hem till Manny och sola, dricka te, lyssna mer dunkadunk och snacka massa skit. Älskar hennes balkong. Man ser all trafik i Ljungby och kan skrika och sjunga för varenda människa på gatan. Var där i några timmar. Och nu har jag och Manny sprungit 1.2 mil!!! Vi är lätt bäst :D

Drar till Viktor en liten stund och har mysig filmkväll. Älskar livet!

a

Kommentera inlägget här: