Hemma igen!

Nu är vi hemma igen. Mysig bussresa hem :) Vi lyssnade massa musik, jag och Manny dansade i bussen. Tagit massa kort dessa två dagar som kommer att komma upp här om en tid. Idag besökte vi Medelhavsmuseet, Stadshuset och Dramaten. På Dramaten var det en mysig gammal gubbe som guidade runt oss, han berättade massa dikter som han kunde utantill. Vi fick lite tid själva på stan med så vi gick i lite affärer. Men mitt shoppinghumör var i botten. Men Viktor hittade en kickass jeansjacka ju :D

På vägen hem stannade vi en gång i Stavsjö, Östergötland. Där stod vi och åt mackor och kollade ut över solen som lyste över motorvägen och skogen så fint. Uppe på en kulle stod vi så vi såg en bra bit långt bort.

Jag har märkt dessa två dagar att vi som klass kommit mycket närmare varandra. Vi var på varandras rum och myste i pyjamas, vi åt mat tillsammans och gick på stan ihop :) Jag tycker det är så kul när en människa du knappt pratat med kommer fram till dig och bara börjar snacka. Eller som Simon gjorde idag och visade mig hans musiksmak :D Haha det uppskattades nog mer än han tror :) Jag gillar verkligen min klass jättemycket!

Godnatt
Kommentera inlägget här: