Här ska vara en rubrik

Denna rubriken funkar till allt :D Bra! Hemma från skolan. Städade mitt rum. Andra världskriget utbröt mamma för någon dag sen, hon kanske trodde hos skulle stampa på en mina eller nåt. Det är iaf inga tyskar i mitt rum eller fransmän, eller italienare ... bara jag ! :D

Nu ska jag äta sen ut till min man, rida lite och sen hem. Duscha och ner till maxi och fixa en liten surprise till Zink. Zink plus Zinks skapare bjuder på räkbomb idag! Jag känner att jag har skrivit det innan men det är värt att nämna igen! Sååå gott med räkor. Vi ska nog se sista filmen i Millenium triologin, den där Luftslottet som sprängdes. Eftersom jag somnade när jag och Viktor tittade på den passar den bra nu :)

Imon bakar vi bullar och åker inte till Idol, nästa år säger jag och Grundberg. Då! Imon är det även bio, eller rättare sagt filmfestival i Ljungby! Värsta Cannes här, röda mattan, kändisar och skumpa.

Kommentera inlägget här: