Glaaaad

Jag är så glad idag! Även om min älskade lämnade mig i morse och även om denna veckan kommer bli massa plugg och träning. Jag är glad, jag är lycklig! Nu känns det som om inget kan stoppa mig och det kommer ingen eller inget göra.

Jag har lärt mig sluta umgås med människor som tar min energi istället för att ge mig ny. Och det funkar asbra. Jag njuter till fullo idag. Äter minst fem ggr om dagen vilket gör att jag inte är hungrig. Jag skiter i vad folk tycker och tänker. Mina vänner känner mig och vet hur jag är. Det är det enda som spelar någon roll just nu :) Det är vår i luften och snart kommer landskapet bli hur vackert som helst. Värmen kommer komma. Jag har ett jobb och en planerad semester. Jag har världens bästa syster. Jag ler! Det är underbart :D

a

Elin:

JAG har väldens bästa syster :)

Kommentera inlägget här: