Gamla texter

"Ändå att man kan ändra åsikt så snabbt. Först tycker man en sak, man är helt säker på det, man ger sig helt enkelt inte. Men sen ändrar du din åsikt, det som du var så säker på börjar du tveka på sen är du helt fast vid det motsatta. Det kan vara en person som får dig ändra åsikt. Eller en händelse,...

Jag har allt för många exempel på detta, en del svåra att erkänna, haha

När man är liten tycker man alltid som sitt äldre syskon, oavsett om du tänkt efter vad du själv tycker. Man ska helt enkelt vara så häftigt som sitt syskon.

Denna sommaren ändrade jag åsikter om en massa saker, jag har även lärt mig och lärt andra plus att jag mår så mycket bättre än i våras.

Nu har jag fyra underbara veckor framför mig och dem ska spenderas ute, utomlands och med mina underbara.

Nu drar vi till Köpenhamn och hämtar Kakan och Floyd. Kakan jag har saknat dig!

Ha en bra fortsatt sommar allihopa, för det ska jag!

Puss"

-21 Juli 2009 Anna Nilsson

a


Kommentera inlägget här: