Familj 4 life

Familjen är otroligt viktig för mig. Nu snackar jag inte bara om biologiska band utan även om mina vänner som alltid är här för mig och jag gör mitt yttersta för dem. Dem är min familj, klart mamma&pappa och Elin räknas in i min familj men storfamiljen är alla mina närmaste vänner också. För visst är det så att blod är tjockare än vatten? Varför skrev jag ens det? Det passar inte alls in :S Det är ju just det jag försöker säga att vatten är lika tjockt som vatten, bildligt talat.

Mina små vattenglas träffar jag i alla fall nästan varje dag. Det är jag tacksam för. För vad skulle jag göra och vem skulle jag vara utan dem? Min familj går i min klass, på min skola, bor på landet, i stan, i en annan stad och kanske under min säng (nu syftar jag på min bruna stora nalle Nalle ;))

Vi har alltid roligt ihop, vi skrattar alltid. Om man är på dåligt humör när man träffas lämnar man garanterat fortet med ett leende på läpparna. Vi klarar motgångar tillsammans. Vi ska visa andra att det går inte skilja på oss och ingen kör över oss ostraffat (erkänn badass ! ). Vi håller varandra om ryggen så att säga.

Så att umgås med er är som att komma hem. Ni är mitt hem. Ni är min familj. Och jag älskar er. ♥

a

 

becka:

lite cougartown-inspirerad någon?^^ nej men fint;D <3 jaa jag är en flitig läsare(a)

Kommentera inlägget här: