Ett snabbt inlägg

Jag kom hem från skolan nyss. Det tar typ 20 min att hämta sina saker och cykla hem :O Vart tar världen väger. Idag känner jag att vi alla var på ett litet elakt humör. What's up your asses bitches? Liksom.

Läste nyss ett mail jag fått av pappa. En intoduktion av huset i St Tropez vi ska hyra :D Vi har pool och tv och massa andra bra saker. Det kommer bli såååå kul! Havet ligger ca 800 meter från huset och ytterligare 800 meter in till city. Vi ska köra bil ner och stanna i Schweiz, Öterrike och Italien. Det jag ser mest fram emot är Cannes, Nice och alla underbara stränder och affärer. Kvinnan vi hyr av skrev att det är hög kriminalitet i nice och att vi därför borde köra med låsta dörrar. Det är verkligen annorlunda mot Sverige. Tre underbara veckor ska vi spendera utomlands. Jag kommer få ångest efter en vecka men vafan, hur ofta är man utomlands? :P

Nu ska jag plugga sen drar jag och pappa med Cas upp till veterinären så ska han ta lite blodprov och raspa tänder på min älskling.
fladnag:

Skryta är en dödssynd... :|

Kommentera inlägget här: