Dumma kines!

Asså tro mig rätt nu! Dumma kines!!! Jag är inte rasist. Min freakin häst kommer från Danmark. Men den här kinesen gick över gränsen! Så här var det:

Stod i matkön.
-Lalallalaa vilken fin dag! Eller hur Becka?
-Jaa verkligen! Vad fin du är idag Anna :D
-Tack du med Becka! Hihihii fniss. Ska vi dela en rund-vegetarisk-sak?
-Det tycker jag verkligen, jag DELAR!

Becka delar denna runda-vegetariska-saken men får inte riktigt fjong på det och den vägrar dela sig! Dumma runda-vegetariska-sak tänkte vi och jag tog upp min halva och la den fridfullt på min tallrik.

- ÅÅÅHHHH FFYYYY VAD ÄCKLIGT!!!! TTAAA MED FINGRARNA! FYY VAD ÄCKLIGT! JAAA TA MED HÄNDERNA!

Jag tittar mig om och undrar vem som stör min fina dag med dessa vulgära ord. En dum 93:a som dessutom är kines med konstiga glasögon står och skriker tre meter ifrån mig om hur äcklig jag är osv. Jag står och gapar åt hur chockad jag är. Vem påpekar sådant?

Sen sitter jag och glor på honom i matsalen. Hans kompisar tyckte nog han var pinsam för dem sneglade nervöst på mig sen.

Men guuuud, vem gör så?
Kommentera inlägget här: