Bye blogg, for now

Nu ska jag packa klart och lägga mig snart. Äta lite godis först, hihi. Upp imon halv sex, bussen går sju. Varför kunde inte hela klassen bara fått flyga upp? Det hade tagit typ tre timmar med buss till flygplats och flygbuss från arlanda och allt! Så mycket roligare och enklare. Men nee, vi tar bussen upp! Sex timmar ska jag sitta bredvid en galenpannautlänning, aka Mannyzink. Hon ska underhålla mig dessa timmar med godisätande (för min del), lyssna på musik, dansa för mig, sjunga för mig, kittla mig i armhålan och då ska jag slå henne, rap och fistävling!, kolla film och sen får hon agera kudde med. Suuuper! Jag bloggar så fort jag kommer hem. Kanske min älskade plutt hämtar mig på stationen ;)

a

a

Schemat för imon och onsdag:

13.00 STOCKHOLM

14.00 Besök på riksdagen

17.00 Till vandrarhemmet

18.30 Till operan

19.30 Figaros bröllop på Kungliga operan

Onsdag

07.00 Frukost

8.15 Avresa till Dramaten

09.00 Dramaten

11.00 Kultur och språk

14.00 Medelhavsmuseet

16.00 Avresa mot rövhålsljungby!

Kommentera inlägget här: