Träning

Hade träning igår, hoppade in som reserv för Björne. Otroligt roligt! Cas, aka Bosse, hoppar som en gud och jag flyger med. Ser verkligen fram emot nästa tävling som blir Jönköping den trettonde september. Hoppas det går bra. I tisdags tränade jag markarbete uppe i sickinge, det gick inte så bra. Satt och spände magen, benen och armarna hela tiden. Och idag blir det ännu mer träning.
Idag har jag bara två lektioner så jag går hem vid elva och sover, känner att jag redan börjar bli lite trött. Torsdagarna är otroligt sköna, speciellt om det är fint väder. Måste lära mig att cykla senare till skolan nu eftersom jag cyklar själv en vecka. Om jag cyklar min vanliga tid kommer jag fram för tidigt och står som ett frågetecken och vet inte vart jag ska gå eller göra. Manny är ju i Spaninen på en minisemester med sin syster. Vilket är fusk men välförtjänat för henne.
cas
ANNA&MANNY

Kategori:
Kommentera inlägget här: