Sol, glad och söndag

Wiiihihhiiii! Glad Anna ska snart ta sitt pick och pack och bege sig ut på landet. Mer bestämd position: Bosse!
Igår gick träningen sjukt bra och det ska jag fira genom att köra en hårs hoppträning. Till min hjälp har jag Antonfjanton. Solen skiner och det blåser lite lätt, perfekt väder. Nästa helg blir det tävling i Jönköping, det ser jag fram emot väldigt mkt eftersom jag tycker vi är i otroligt fin form, klart det kan bli bättre men bästa formen hitills. Så kom dit och se om ni är Jönköping!
Idag har jag pluggat massa. Min hjärna går på högvarv, jag kan inte sluta prata. Mitt hjärta slår extra snabbt och mina ben rör sig även om jag sitter stil. Som grädden på moset ska jag nu dricka kaffe, vilket jag gör väldigt sällan. Endast när jag inte har något att göra typ. Antonfjanton kommer få sig en hjärtattack eller nåt när jag kommer som en orkan och slår ner i stallet.
Måste skaffa praktikplats med! Helst som har med Samhällslinjen att göra, har ni något förslag?
Dålig hårdag idag med, hosthost
Annaanna

Kategori:
Kommentera inlägget här: