Sickinge

Nu drar vi fem upp till sickinge och fikar. Jättemysigt, vädret är på våran sida och det verkar hålla i sig så därför cyklar vi upp. Jag har redan en stående cykel uppe i sickinge eftersom jag fick skjuts hem igår från jobbet. Jobbade där igår eftermiddag/kväll. Det är faktiskt roligt, jag får baka massa och göra mat och det blir bra också! Jag som aldrig lyckas med något hemma. Så idag ska vi åka upp och smaka på mina kladdkakor, sockerkakor, biskvier och massa massa annat. Plus att pappa jobbat i köket nu med så det ska bli kul att se.
Ikväll blir det att göra klart för tävling imon och sen fest hos oa. Det kommer bli så roligt! Woohoo!
Lägger upp lite bilder från träningar/tävlingar plus Lindas otroligt fina häst Blixten! Bilder på hästarna Isak, Cas Soenderskov, Blixten, Ragge och Indy.
Vi fem från göteborgsresan sommaren 09!
Johanna, Bex, Manny, Laura och jag
blixten :)
anna och cas
anna
isak
km

Kategori:
Kommentera inlägget här: