ojojoj

kors i taket vad mycket man hinner på fyra timmar. Varit i skolan, naturkunskap och sen idrott. Sen duscha snabbt och ner på stan för att handla mat. Fatta man får mycket för 200 kr. Köpte bla, mjölk, bröd, äpplen, läsk, godis, crunchys, choklad, chips och yoghurt. Allt för mina små muppar som kommer ikväll. Tungt var det med två stora påsar mat, kändes konstigt att gå och handla mitt under en skoldag. Men jag hade ju slutat.
Kom hem, packade upp. Diskade, städade. Öppnade lite brev, nya csn kortet och semesterersättning på 1500 kr, gött!
Anna&Becka&Flickslända ;P
Jag är bäst på att fånga djur, lägga dem i mikroskopgrej, hitta i Smådjurs boken och rita av ;P
Becka
Becka ÄLSKAR naturkunskap, hon klagade inte en gång ner till dammen. Hon älskade min flickslända som jag gjorde på tavlan med! :D
Naturkunskap

Kategori:
Anonym:

fullkomlig o oändlig kärlek sänder jag till trollsländor och naturkunskap;)

Kommentera inlägget här: