Odensjöööö

Efter att jag sprungit runt på stan i ett antal timmar gick vi till Elin, storsyster som fyller 21! Grattis kakan, jag älskar dig! Hon fick fina paket, bland annat fick hon en spahelg till Tylöhus av sin pojkvän Andreas. Hon fick presentkort av mig och en dammsugare av mamma&pappa.
Efter det körde Beckas syrra ut oss till Odensjö. Tack för skjutsen Emma! :)
Gaaaaalen kväll/natt där ute. Men ack så roligt man kan ha ibland! Tack Agnes för en otroligt lyckad fest. Mindre lyckad natt tack vare Anton, du är jobbig! Ca en timmas sömn fick jag. Becka, jag, Olof, Anton trängdes på en madrass som vi släppat med oss. Och Anton håller som förväntat inte käften och rör sig på den jäkla madrassen som en mongofisk i ugnen.
Vaknade runt sju i morse i alla fall av att Becka petar på min rumpa, Olle spelar fiol och Viktor spelar datagrejspel.
Tyckte verkligen temat på festen var toppen, alla killarna gick runt i morgonrock och tjejerna i pyjamas.
Nu blir det att åka till Växjö med Mami och handla sporrar. Senare ut till hästen. Imon bär det troligen av till Vaggeryd om bara den där kvinnan kan svara i sin telefon.

Kategori:
Liljedahl :):

vadå jobbig!? Varför sova för när man kan festa :D

Annnnnna:

du är jobbig! om man försöker sova och du kommer och kladdar på en och skriker ;D

Liljedahl :):

Haha... Innerst inne vet du att du gillar det :D Haha

agnes:

alla gånger anna! Tack för att ni kom :D

Kommentera inlägget här: