Nollning på g

Nollning på gång i stan. Sunnerbos ettor ska ställas på prov, fruktansvärda saker ska ske med dessa småbarn. Hjälpte Linaplutt att fixa fram typ 30 kilo hästskit. Detta ska de hälla i en pool med vatten. Jag ser fram emot att se detta. Bara ingen kladdat på mig så är jag nöjd. Senare ikväll blir det troligen myskväll med Bex och Johannis. Kanske slår Johanna i x-box som vanligt. Hon gillar att spela mot mig, då får hon ett motstånd iaf. Passa skitungen Theo verkar familia a la Johanna göra så den snorungen kanske man stöter på också. 

Ska även prata med min kära syster Elin, aka kakan. Hon vill leka lite så vi kanske spenderar lite kvalitetstid imon. Mysigt!
Eftersom jag är på lite pissigt humör lägger jag upp de flesta bilder jag har från vårat rollspel i våras! Underbart fula bilder. I maj gjorde jag, Johanna, Becka och Manny ett rollspel av "Prinsessan på ärten". Det var skitroligt och vi skrattade hela tiden. Tog typ en eftermiddag. Vi hade väldigt roligt när vi läste upp den i skolan men jag tror inte våra klassmedlemmar var lika entusiastiska.
annaannaannaANNAannaanna
annaanna
annaanna

Kategori:
Kommentera inlägget här: