Kaffe...

ska jag dricka snart, behöver ladda om inför en hel dag med bara matte och franskaplugg. Vaknade åtta idag, gick upp och drog till skolan halv tio. Var där en timma typ, sen hemåt nu. Somnade vid datan, igen...
Så nu är jag lagom trött och huvudet dunkar på. Vma börjar klockan två, detta får man inte missa!
mmm capuccinooooo

Kategori:
Gandalf:

Jag hade då ingen sovmorron. vi var ute i iskall kyla och letade planktonväxter i en damm. jag blev så otroligt blöt om fötterna att det plaskade när jag gick runt i skolan:S Dé asnice! Borde jag också starta en blogg och konkurrera ut dig helt och hållet? Jag har ju oftast något o säga om det mesta:P

Anonym:

hahaha viktor, skulle inte du va i våran grupp? då skulle du haft sovmorgon idag ;P du kan inte konkurrera ut mig, mohahah men försöka vore roligt

Kommentera inlägget här: