Godnatt

Nu ska jag lägga mig och plugga, igen! Jag kommer somna i böckerna, igen!
Pluggade faktiskt en timma nyss med Viktor, jag kommer vinna i provet imon, bara så ni vet!
Naturkunskap är så min grej, känner det enda in i benmärgen. Idag hade vi fem språklektioner. Engelska, latin, franska, italienska och svenska. Franskan börjar sakta men säkert ta sig framåt igen, yeey! Italienskan suger, men det är mest för att läraren är dålig. Svenskan är ok, engelskan är väl ok, latin (samma lärare som i franskan) underbart, love it!
Mitt finger börjar bli bättre, eller sämre?! Jag vet inte, kan inte röra det i alla fall. Lätt stukning gissar jag på.
Hopptränade idag, för Björne. Gick helt ok, vet varför Cas stannar och fjompar sig ibland. Det är helt enkelt för att han är för smart. HAHAHAHAHAHA! Min häst smart?!
Inget mer att skriva, hej svejs! Pussåkram godnatt

Kategori:
Kommentera inlägget här: