Fryser

Juste, jag fryser. Det är kallt, det är kallt inne, det är kallt ute och det är kallt i min säng. Då är det riktigt illa. Får se till att skaffa fram filtar inför natten. Inte blir det bättre av att ta en varm dusch heller, för då blir man kall så fort man går ut ur den. Sen ska man äta och då är det kall mat... allt är kallt
Mitt humör är kört i botten. Ska plugga, äta och sova. Sen imon ska jag träna, äta, plugga, sova


Skola, träna, plugga, äta, sova
Skola, träna, plugga, äta, sova
Skola, träna, plugga, äta, sova
Skola, träna, plugga, äta, sova
Skola, träna, plugga, äta, sova
Skola, träna, plugga, äta, sova           
Bryta mitt mönster någon?

Sitter i skolan just nu, har håltimma, väntar på att naturkunskapen ska börja så den kan sluta så jag kan få mat för jag är hungrig. För övrigt är min dag inte bra! Den började inte bra och jag vet att den inte kommer sluta bra! Försov mig, sämst humör någonsin, hittade inte mina nycklar, mitt hår ser för jävligt ut plus att jag slutar halv sex idag! Sämsta dagen på länge...
Kategori:
Kommentera inlägget här: