Frrrreeedaaag folket

Det är Fredaaaaag!!!! :D Veckans allra bästa favoritdag!
Ikväll blir det Bex för hela slanten. Mat, presenter och Zac Efron! maha. Jag och Manny har en fantastisk överaskning för vår lilla blondin. Men det får ni förhoppningsvis se imon. Om Becka tillåter bilder, vilket jag stark inte tror.
Skola idag, matteprov. Kändes väl så där, bara jag får vg blir jag glad, om jag får mvg hamnar jag sju våningar upp. Matte B måste vara helvetet på jorden, skapat av vuxna för att få oss ungdomar till slavarbete. Men! Det är fredag! På rasten la sig jag och Manny ner i solen och mysade lite. Hade avslappning igår, den enda lektionen på hela dagen, skönt. Bild på Manny nedan.
Var uppe i Sickinge, Ljungby Ridklubb, en runda nyss. Köpte ett par skitfina stövlar, haffade inte riktigt märket på dem men fint italienskt läder fick jag veta i alla fall. Fem tusen skulle dem kostat men fick dem för lite mindre än fyra. Det är ju detta jag jobbat för i somras så jag känner mig riktigt jäkla glad just nu.
Provade mammas glasögon, det vore inte helt fel faktiskt. Gillar svarta stor bågar, man ser så smart ut. Trevlig helg på er! Själv är man ju ledig måndag. Och kräftskiva imon, vilken helg asså. Jiiiipppie!
anna
annaanna
anna
anna

Kategori:
Kommentera inlägget här: