chockladbollar och matte

Idag har jag hunnit med massa idag. Kom hem från skolan vid elva. Drack lite kaffe och städade köket, sen bar det av ut till hästen och rida, väl hemma kollade jag vma 2009 och sen gjorde jag chokladbollar till Viktor. Dem blev helt perfekta, så lagom glad satte jag mig och pluggade latin, franska och matte. Matten fick mig rasande, så jag slängde böckerna i vägen och stack till andreas&andreas och hoppades att muppen kunde hjälpa mig. Men fatta att två killar som läst all matte som går att läsa på gymnasiet inte fattar en uppgift i matte B. Så jag åt en korv sen drog jag vidare till manny, men innan dess lämnade jag några chokladbollar utanför Viktors dörr. Tänk vilken snäll kompis jag är! Väl hemma hos min älskade Manny drack vi smoothie och gjorde matten. Så nu fattar jag allt om k-värde och sånt skit. Hemma nu och ska duscha men först en biltur med pappa.
Plus! Att Viktor lurade mig om att han var allergiskt mot kaffe, så jag ringer mamma och frågar om kaffe är en nöt. Jag messar martina om att jag kanske dödat viktor och olle var ju inte så positiv heller. Men så klart skojade han tydligen bara. Men min stressnivå var riktigt hög asså

Kategori:
Gandalf:

Haha in your face!

Kommentera inlägget här: