090913

Idag var ingen rolig dag. Gick upp vid fem, åt mat och gjorde mig klar för att åka till Jönköping. Väl på plats inser vi att vi är tre timmar tidiga, yeey! Sen har hela denna dagen bestått av att vänta och vänta. Första klassen gick helt ok, han behövde vakna lite mer och gå framåt men fin va han. I andra klassen gick han hur fint som helst fram till ett grönt hinder som tydligen skulle äta upp honom eller nåt, eftersom han stannade på det två ggr. Då blev jag riktigt sur! La honom lite fel på en kombination så han hoppade av för tidigt, typiskt mig, och då hoppar han inte ut ur kombinationen utan slänger sig åt sidan. Utesluten! Jippie!
Hemma halv åtta, datan segar och jag har massa läxor, plus ett tal att skriva och kunna utantill.
Jag hatar mitt liv!
Fest hos Oa igår med, hade skitroligt! Konsekvens är årets partytrick, helt klart. Oväntat att nästan alla gjorde sakerna det stod, wooho.
Anna
anna
anna
anna
"Vänta dig ingenting, var beredd på allt"

Kategori:
Anonym:

inget mot dig sexy ;)

Kommentera inlägget här: