veckoplanering

Känner att den här veckan kan bli den bästa på länge! Massa roliga saker kommer hända och jag har massa saker att planera in. Mami und Papi åker iväg till huvudstaden på fredag, det innebär att jag kan göra vad jag vill hemma. YEEEEEY! Nee jag ska vara lugn och snäll. Denna veckan får man väl ge sina sista krafter i skolan också. Sen bär det av ut på praktik nästa vecka. Sen efter det kommer ett efterlängtat höstlov!
Tisdag: Markarbete för Tina med Cas. Hålla mitt bröllopstal till Becka imon!
Onsdag: Hoppträning för Björne med Cas. Visa mina otroligt fina skills i italienskan.
Torsdag: Två lektioner, hem fort och göra stallet. Sen utvecklingssamtal i skolan vid fyra. Coopertest på idrotten med, taggad som bara den (?! eller)
Fredag: Geografiprov! Sen ut till hästen. Hem och laga mat med Viktor.
Lördag: Oktoberfest ute i Angelstad! :D
Söndag: Vara väldigt duktig och städa. Göra rent i stallet bland mina saker med hoppas jag. Sen är det OTH
Kategori:
Kommentera inlägget här: