Under underbar

Ibland vet man inte vart man ska ta vägen. Ibland inträffar denna känslan när man är ensam och har tråkigt, ibland när man gjort något man ångrar och man inte vet hur man ska göra saken ogjord. Ibland inträffar det när man mår bra. Tro det eller ej. Men när du mår underbart bra. Du har inte ont någonstans, känner dig pigg, energi sprutar ut ur din kropp och du vill bara skrika ut till hela världen att du är lycklig, du mår bra, du har världens underbaraste vänner, du är bra som du är!
Den känslan har bestämt sig för att besöka mig allt oftare nu förtiden and I like! Jag uppskattar mina fina vänner allt mer, jag inser att vi inte kommer vara tillsammans för alltid. Även om de inte märker det älskar jag dem mer och mer för varje dag. Utan dem hade jag inte varit någon, de gör mitt liv, de formar mig.
Jag har börjat växa ifrån att skrika och gnälla på min familj. Helt utan anledning kan jag ringa min mormor och bara prata med henne, eller att umgås med mamma utan att vara helt sur och deppig mot henne. Jag och min pappa stod och lagade mat igår, det var skitroligt och vi hade väldigt mysigt.
På onsdag ska min underbara storasyster göra pannkakor med nutella till mig. Smaskigt värre!
För er min älskade ger jag mig själv
Kom till mig när eran dag tycks falla
Se mig som en del av er
Alltid kommer jag finnas för er
Lyssna på vinden som smeker er kind och värmer er för alltid
Ty den vinden är jag
Kärlek, vänskap, tro, hopp, glädje, sorg, tårar, leende, du, jag, vi

Kategori:
the one with the hyena-laugh:

skänker dig ett litet hjärta vännen du är fin<3

Kommentera inlägget här: