U&I collide

I somehow find you and I collide
Lalalalaalalaaa

Denna låten lyssnade jag väldigt mycket på när jag var liten.
Igår när jag satt på körteorin kom den till mig. Satt och nickade till lite i början,
sen puttade Becka till mig (tack) sen somnade tjejen jämte mig. Det såg lite roligt
ut. Sen nynnade jag den hela vägen hem. Hösten börjar ta skepnad nu, löven får
fina färger, det börjar bli väldigt kallt, vintergarderoben kommer fram och vi fikar
och myser en massa. Me like!
Denna helgen ser ljus ut.
Fredag: Ehm vet inte än?! Invigning i sickinge eventuellt.
Lördag: Jobba med Becka i köket uppe i sickinge mellan klockan 10-14. Ska bli skitroligt! Kanske tar med mig en biskvi hem till Viktor ;) Sen på kvällen är det fotboll hemma hos Johanna. Landslagströjan på och chipspåsen och cola!
Söndag: Plugga kanske?! Städa?! Jag ska iaf kolla OTH :D

Even the best fall down sometimes


Kategori:
Kommentera inlägget här: