Lääängtar!

Saker jag längtar, suktar och åtrår efter just nu! Enjoy
Maaaaaah gud, vem trodde det?! Att jag skulle längta till den andra filmen så mkt. Såg på en blogg nyss att midnattsbiljetterna har släppts! Måste se den på premiären. Drar med mig tjejligan och dreglar högt, ja högt! Mihiihi
new moon
Vem kan överleva detta höstrusk utan en Ben&Jerry! Glassen som min älskade Manny presenterade mig för för år sedan har satt sig på mina hjärnceller och slutar inte förens jag får glass! Min pojkvän visste inte hur glad jag blev när han kom med Ben&Jerry, första gången denna otroliga Half Baked och andra gången Fischfood! Maaaah glass!
glass
Mmm gubbkoftan får mig att vilja mysa ner ordentligt med ett par snygga bågar, bra tidning och svarta converse. Att gå ner på Lussekatten i sthlm eller Mocco skulle inte vara helt fel heller. Färga håret lite ljusare, sätta upp det i en boll på huvudet sen är jag en redig gubbkoftetjej! Höstens snyggaste jeans tycker jag Diesel och Nudie har, plus Acne och April 77. Min söta duffel kommer hålla mig varm i vinter, ser ut som rödluvan i den, I like!
Kategori:
Kommentera inlägget här: