Jahopp, förvånad någon?

eeehm någon som är förvånad över resultatet från kvällens match mellan Sverige - Danmark? Hade ett fotbollsproffs jämte mig, som förklarade varför inte Sverige fick mål när dem gjorde mål. Tyckte det var ett otroligt korkat sätt att dömma. Mål är mål!

Nu ska jag lägga det här bakom mig och se fram emot en spännande hockeysäsong i stället. Manny har fixat biljetter till Trojamatcher ett tag framöver. Wooohoo! Hoppas på en mörk mysig och spännande allsvenska!

Kollar på film nu med alla tjejer. Typ Italian Job eller Skruva den som Beckham. Koncentrerar mig lagom mycket på filmen. Mycket roligare att sitta vid datan, en data som verkligen fungerar och snabbt dessutom! Love it.
Krängt massa olika sorters chips nu, massamassamassa cola. Sprungit upp och ner typ fem ggr på toa. Johannas mamma börjar väl undra...

Imon är det plugg och hästen som gäller. Talet till Becka ska skrivas, matte och nåt mer... hmm sen träna med Bosse, börjar få grepp om hur jag ska rida för att få med baken på honom mot hindret så att han inte blir helt död väl framme. Allt som krävs är lite tålamod :)
Kategori:
Kommentera inlägget här: