I got soul

Tove i torsdags på Idol var magiskt. Jag och Lina satt som fastklistrade i tv-skärmen! Hon måste vinna, annars rakar jag av mig håret och hoppar barfota ut i snön på en banan. haha nee men, hon måste vinna!
Idag gjorde jag, Lina och Anton muffins. Mums, lite brända men goda var dem. Sen gjorde vi stallet och Anton la mig i skottkärran full med bajs, tack! Film på Anton som dansar i stallet.
Har nyss varit ute med Manny en lång runda. Skönt att umgås med min lilla älskling och luften är så skön den tiden på dygnet. En och en halv timma vandrade vi runt i lilla Ljungby. Vi planerade lite inför Halloweenfesten. Den kommer bli så jäkla bra!
Plugga lite engelska nu och äta mat. Sen sova<3. Imon ska Viktor rida för andra gången, haha. Sen blir det hemmakväll framför tvn


Kategori:
Kommentera inlägget här: