Höstvärme

I got used to living without you
Endless phone calls and dreaming about you
Always said that you were my man to be 
But I guess I was in love with your memory

You know I love you, I really do
But I can't fight anymore for you
And I don't know, maybe we'll be together again
Sometime, in another life
In another life

I know I said that I would keep my word
I wished that I could save you from the hurt
But things will never go back to how we were
I'm sorry I can't be your world
Hoppas du läser detta, hoppas du inser en dag...
Kan man bli en ny människa över en dag? Kan en mening, en handling förändra 
hela din världssyn? 
Kan du en dag inse vad som gäller i ditt liv, bara utav att få
höra ett par uppenbara ord från någon närstående? 
Kan man sluta älska, får man någonsin tillbaka hjärtat helt och rent som det en gång var? 
Byter man kontakten i hopp om att man ska må bra, för att ens kompisar säger 
så men man själv inte vill? 
Ser man människorna som står rakt framför en, ser man deras omtanke och deras intresse även 
i fall dem oftast blir tagna för givet? 
Kan man kliva ur sin bubbla, våga drömma, få tillbaka energin, bli glad,
vara lycklig och må som man aldrig mått ?
Jag älskar i alla fall att tro detta. Så bra jag mår nu har jag inte 
mått på länge. Konstant glad, energifylld och positiv. Underbart! Det är ditt fel... lycklig...



Kategori:
bääcka:

nice komponerat där lilla du:) och jaa jag är på väg att lägga mig

Kommentera inlägget här: