Höstlov!

Nu har jag höstlov! Mahaha och jag ska se till att detta lovet blir bra! Tävlingen idag gick bra, får en tumme upp, helt ok! 1m, ett ner, han touchade det hur lätt som helst och min tur rev ner det. 1.10m gick han hur fint som helst. Men min hjärna hängde inte riktigt med i svängen så han stannade framför femman, bara för att han kunde och jag trodde han skulle hoppa det. Måste sluta slörida nu! Och ett ner med i den klassen, det var med min tur som puttade ner det.

Denna veckan kommer Anna vistas och göra följande saker:
  • Skulle åkt till Halmstad med Manny men det skiter vi i, istället drar vi till Rydaholm på tisdag!
  • Min kära syster ska göra pannkakor till mig på onsdag, får att hon älskar mig så mycket. Gott!
  • Även träning på tisdag och onsdag, me like a lot!
  • På torsdag drar jag, Lina och Hannapanna till Malmö. De ska troligen sova här med, mysigt. Om dem vågar.
  • På fredag blir det Halloweenfest (?) eller kanske på lördag
  • Kanske drar på tävling på Lördag.
Och som grädde på moset ska jag sova ut nån dag, wooohoo, haha. Och jag ska ta mig i kragen och göra lite skolarbete faktiskt.
kakan
Min syster Kakan, hon är 21 men ser och är som om hon är 16 år gammal. Men! Älskar henne ändå
Kategori:
Kommentera inlägget här: