Frrreedagsmyyyyys!

Imon är det Fredag! Ändrade planer, tjejerna kan inte dra till Växjö imon. De skulle tydligen jobba, så jag stannar hemma och intar Kakans lägenhet. Mys! Elin&Andreas är på väg till Tylösand, där ska de spendera helgen med att få massage, ansiktsbehandling och gotta sig. Lite fuskigt...
Lite bilder från veckan som varit, inte så många eftersom jag har haft dubbelträning denna veckan.
Fick inga bilder på den fantastiska kladdkakan som Viktor gjorde idag, men god var det. Fick däremot bilder på Mannys underbart goda Cupcakes! Du är bäst på att baka snygging ;)
becka
Beckaär min klippa, i alla väder. Jag älskar dig. Du är söt när du sover på lektioner, du är den mest glada personen jag känner och du är den som alltid blir glad för våran skull! Du är som molle i "Micke&Molle" utan honom funkar ju inget ;) hahaha

Anna
Manny har roligt på geografi lektionen.

cupcakes
Mannys cupcakes är underbara! Ät och njut.

anna
Just nu har jag flätor i hela håret, små söta långa bruna flätor.




Varm, glad, ler, skrattar, lycklig, bubblig, lycklig....




Kategori:
bääcka:

jag är och förblir alltid mollexD<3 jag somnar ju för att ni ska få lite kul å få nåt att fota ju(A) hihi

Liljedahl :):

Snälla ngn.. skyl dig mer! :D

Kommentera inlägget här: