Fredagsmys

Bättre sent än aldrig, hinner aldrig skriva något på fredagar. Oo ack denna hektiska dag! Nu här efter ska jag skynda ut till hästen, rida och släppa ut alla hästar. Göra maten och fixa all utrustning till imon. Och då menar jag verkligen allt! :)
rosor
Kylskåpet inne på Janssons, fylld med underbara blommor.
biskvi
Var på Roddys, där Manny jobbar, och fikade med min älskade mamma. Tar alltid bilder på de biskvier jag äter. Jag har nog utformat ett slags onormalt förhållande till den här underbara lilla kakan. Jag kan ärligt säga att jag älskar den
viktor
Viktor somnade när vi var hemma hos Bex och kollade American History X. Den är syndigt bra den där filmen. Synd bara att lillebrorsan dör i slutet. Han ser faktiskt lite ut som en lesbisk tjej dock. Som Becka sa.
parfym
Fick den här lilla söta flaskan igår inne på Diorett. Köpte nytt puder, älskar Collistars saker, deras nya puder är underbart mjukt och fint. Parfymen är Ricci Ricci av Nina Ricci.
anna
Nananaanaa diva is the female version of a hustler. Diva - Beyonce eller ännu bättre Disappear, Sweet Dreams - Beyonce

nalle
rosor
Alla rosor från dig. En överglänser den ena. Underbart.
Kategori:
Louise (classmate) ;) haha:

håller helt med dig! Beskvier är nog bland det godast som finns:)

Kommentera inlägget här: