Dagen efter

Angelstad igår var skitbra. Det bästa på länge. Lyckades att ehm... hångla med Lina?! sen lyckades jag tappa klänningen en antal gånger, men så är det när man inte har så mycket att fylla ut den med. Bex och Manny kom i alla fall hit igår kväll runt klockan sex. Då var det baslådan som dunkade högst på fjällgatan. Min finfina spellista gjorde susen. Klockan åtta skjutsade Jasse ut oss till Angelstad folkhus (?!) där vi spenderade åtskilliga timmar med att dansa och ha väldigt roligt. Lina sa att det skulle komma runt 200 pers, vilket det troligen gjorde med. Men ajaj vilken kväll vi hade. Åkte med Teds mamma hem vid tre, väl hemma satt jag, Bex, Manny och Viktor och åt smörgåsar. Mysigt, sen somnade vi.
anna
anna
viktor
viktor
Lalalalaa like ya
Då börjar praktiken imon, ska bli roligt. Funderar på var jag ska äta dock. Sen är Luciaintervju imon med. Ska bli spännande. Louise, Bex och Ebba ska med dit, fler vet jag faktiskt inte. Ska bestämma en dag med Linaplutt och Anton när vi ska baka igen, alltid lika roligt!
Kategori:
You know who :):

HAHAH NEJ NI KOMMER INTE IN I MITT HUS OCH BAKA IGEN ;D

haha, Mums för hångel :)

Kommentera inlägget här: