24 Oktober 16:32

Myser ner mig i soffan med varm chokladmjölk, naturgodis, The Hills och massa tröjor på mig. Var i stallet tre timmar idag. Tvättade, skurade och gjorde rent alla mina saker, så nu skiner allt inför imon. Axis häst Lucas har blivit halt så det blir bara jag och Hanna som sätter Ljungby på kartan imon. Ska bli skitroligt. Samtidigt som vi tävlar mot varandra tävlar vi med varandra. Jag kommer ihåg hur nervös jag var när Hanna hoppade i Vaggeryd, jag hoppade med henne i varje hopp hela rundan från läktaren.
Cas
Hur fånigt det än låter älskar jag verkligen denna hästen. Känslan att sitta på honom, att flyga över varje hinder, känna hur man blir ett tillsammans. Det är fantastiskt! Imon smäller det, taggade till tusen!
Kategori:
Anonym:

lycka till :)

Kommentera inlägget här: