091021

Försov mig idag förresten. Inte roligt alls. Vaknade 09.43 och insåg att klockan var alltför mycket. Sprang upp, ringde mamma och skrek. Hoppade i kläderna och cyklade ner till stan. Men dem på min praktik förstod mig och sa till mig att lugna mig lite :)
Astradskolan för mat idag med Manny. Träffade där Robin som slappade runt som vanligt. Träning idag mellan 8 och halv tio. Var väl roligt, han var väldigt stark och kaxig. Har inte ridit på två dagar eftersom han fick vaccinationsspruta för ett par dar sedan. Men han skötte sig fint efter ett par stopp och en arg Anna som inte gav sig.
Imon blir det lunch på Frattelli med Manny! Längtar. Efter jobbet ska jag till Lotta och snacka om min tragiska hårfärg. Därefter cyklar jag ut till hästen sen Viktor. Troligen. Vem vet vad morgondagen har att bjuda på.
Varför kommer folk och går i ens liv? Varför kan inte de inte stanna kvar? Varför känner man ibland att man måste ta ett steg bakåt för att kunna ta ett steg framåt? Måste man nå botten innan man kan skjuta i höjd?
Kategori:
Kommentera inlägget här: