veckoplanering

Måndag (nu) pluggar röven av mig. Det är jobbigt, inte van vid denna pluggkondition som Manny så fint beskrev det. Men jag ska ta mig i kragen och kasta vatten i ansiktet tills jag fattar att jag måste plugga flitigt nu.
Tisdag ehm, ingen träning. Ska plugga lite till. Cykla ut och rida lite. Umgås med Bosse! Sen ut och gå med Becca
Onsdag Träning!!! Skoj :D Plugga lite till.
Torsdag Slutar elva! Drar ut till hästen, sen tillbaka till skolan för lite matte.
Fredag Hoppas på en lugn, skön helg denna helgen. Umgås med nära&kära vore inte helt tokigt. Tävling på söndag, och kanske mys med mina älsklingar denna dag.
Lördag Städa, det har jag bestämt mig för nu! Mina garderober, mitt rum. Jag börjar där, får se hur långt jag kommer ;) Sen hoppas jag att jag får spendera tid med min underbara Viktor. Kanske drar med min fjanton ut på en ridtur.
anna
Kategori:
Kommentera inlägget här: