Suck

Hatar söndagar. Bilder från igår kommer senare idag. Ikväll ska vi ner på stan och kolla julskyltningen. Sen blir det att fira in julen för första gången hos Becks :D Mysigt värre!
Nu har jag bestämt mig! Detta ska hända innan det blir 2010:
  1. Jag ska ta upp löpningen igen. Springa minst två ggr i veckan, inte mycket men det blir en del om hästen ska tränas som aldrig förr.
  2. Jag ska sluta äta onyttigt, nu ska babyhullet bort!
  3. Ta tag i läxor, prov etc. i tid och plugga hårt!
  4. Vara mer sparsam!
  5. Ta hand om mina kläder och mitt rum bättre.
  6. Sluta bita på naglarna!
  7. Sluta sitta vid datan 24/7!
  8. Som en sista punkt tänker jag älska mina nära&kära mer. Hoppas mina vänner känner sig älskade, det skulle i så fall vara familjen som behöver en stor kram.
Kategori:
Carolina:

Nästan så man kan kopiera den listan! Borde typ vara nyårlöfte för mig med ^^

anna:

listan is the shiiiet! :D

Kommentera inlägget här: