Myskväll a la Johanna

Sitter hemma hos Johanna. Min annamage är mätt utav all pizza. Min annakropp är helt slut och mysig efter att bastat. Mycket mysigt. Många söta rumpor! :D

Idag har jag varit hos Anton, herr Liljedahl himself. Vi kollade film och snackade lite skit. Sen slängde han ut mig och jag stack hem. En timma senare rullade min cykel ner till Manny Tosig och tillsammans begav vi oss till bäste kusinkurre Johanna. Nu kollar vi Die hard 4 och pillar lite på varandra (haha) i håret och armarna då som vi är beroende av. Så sjukt skönt när någon kliar en på armen eller bara pillar en i håret.

Snart bär det av hem till Viktor, hoppas han har sparat lite vindruvor till mig. Han ska få pilla mig i håret hela natten lång bara för att jag är på sådant myshumör! :D

Puss&kram, kolla in på http://carolinaahlberg.blogg.se/ och kolla dem fina bildernafrån maskeraden igår!

Kategori:
Kommentera inlägget här: