Mörkt, bullar och plugg

Det mörknade halv fyra idag, vad är det för fel på det här landet? Jag hatar Sverige! Varför föddes jag just på denna ruttna plats? Det är kallt, mörkt och människor här är trångsynta, blyga och tråkiga. Inte alla dock. Långt ifrån alla! Men många, alltför många. Varför kunde jag inte ploppa ut på en varm, solig plats som Italien, Grekland, Florida eller varför inte Schweiz? Tack så mkt för att jag hamnade i guds rövhål, på ren franska!
Lite dåligt humör idag, men det är bara för att det är så satans mörkt. Och för att jag har massa att göra, eller rättare sagt att plugga. Men jag antar om det hade varit fint väder hade jag varit ännu mer sur. Då hade jag ju velat gå ut. Fast man kan plugga ute... Tusan! Död åt Sverige, detta kalla land med fult språk och konstiga människor!
anna
Kategori:
Kommentera inlägget här: